دانلود رایگان فیلم آستیگمات از آپلودبوی

نام فیلم : آستیگمات

ژانر (موضوع) : اجتماعی

زبان : فارسی

سال انتشار : 1396

محصول کشور: ایران

کارگردان : مجیدرضا مصطفوی

بازیگران : محسن کیایی، مهتاب نصیرپور، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، باران کوثری، نیکی کریمی، بهنوش بختیاری، حسام محمودی

خلاصه داستان : فیلم آستیگمات ، مردی بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن و پسر و عروس و نوه اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش میدهد و می خواهد از این راه ثروتی بهم بزند، سعی می کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند اما مادرش می خواهد با مردی دیگر ازدواج کند. در این بین نوۀ زن هم در مدرسه برای معلمش مشکلاتی به وجود می آورد که کل زندگی اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. هم خانوادۀ پسر و هم خانوادۀ معلم به خاطر این موضوع بهم می ریزد.

سایر اطلاعات فیلم :

  • تهیه کنندگان : مجیدرضا مصطفوی
  • نویسندگان : مجیدرضا مصطفوی، پیام کرمی
  • موسیقی : سهراب پورناظری
  • زمان فیلم : 85 دقیقه

معرفی فیلم آستیگمات

آستیگمات فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی محصول سال 1396 است. این فیلم به مسائل بلوغ و نوجوانان می‌پردازد. این فیلم در اواخر آبان 97 اکران عمومی شد و به فروش بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان در گیشه دست پیدا نمود.

سایر عوامل سازنده فیلم

تهیه کننده و کارگردان: مجیدرضا مصطفوی، نویسندگان: پیام کرمی، مجیدرضا مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: بهرام دهقان، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیرصدابرداری: بابک اردلان، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امین قوامی، منشی صحنه: نسیم سید علیخانی، عکاس: احمدرضا شجاعی، دستیار دوم کارگردان: محمدرضا کشمیری، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تولید: مهدی چراغی، جانشین تولید: حامد آزادی، مدیر تدارکات: آرش مجتهدپور، مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان.

دانلود حلال و قانونی